Træningsprogram

3 træningsprogrammer til crawl

Træn din crawl-teknik med et træningsprogram, hvor der er fokus på crawl teknik, kondition og kvalitet. Her får du 3 træningsprogrammer.

Fundet i: Svømning > Artikler

Træn din vandføling

Leg med opdrift, modstand og turbulens og træn din fornemmelse for vand. Det gør dig en bedre svømmer.

Fundet i: Svømning > Artikler

Styrk mave og ryg i vand

Masser af gode øvelser: Træningsprogram i vandgymnastik for ryg og mave.

Fundet i: Svømning > Artikler

Gratis svømme-program hver uge på mail

Vil du forbedre din svømning? Meld dig til vorespuls.dk’ træningsprogram for begyndere og få en mail hver fredag i 12 uger med instruktion.

Fundet i: Svømning > Artikler

Svømning: 40 baner i 4 stilarter

Alle svømmere har en favoritdisciplin. Her får du et træningsprogram med forslag til 40 baner, hvor der er gjort brug af alle fire stilarter i svømning.

Fundet i: Svømning > Artikler

Træningsprogram til brystsvømning og butterfly

Svømning: Sådan træner du bryst og butterfly teknik. Tre forslag til svømmprogrammer på 40 baner.

Fundet i: Svømning > Artikler

Træningsprogram: 1600 m intensiv svømning

Intensiv svømning øger din forbrænding, så du lettere opnår et vægttab. Træningsprogram til 1600 m.

Fundet i: Svømning > Artikler

Træningsprogram: 1200 m intensiv svømning

Intensiv svømning øger din forbrænding, så du lettere opnår et vægttab. Træningsprogram til 1200 m.

Fundet i: Svømning > Artikler

Træningsprogram: 2000 m intensiv svømning

Hvis du øger din forbrænding, kan du opnå et vægttab med svømning. Træningsprogram til 2000 m.

Fundet i: Svømning > Artikler

Træningsprogram: 40 baner svømning med variationer

Et varieret træningsprogram til 1000 m svømning, hvor du kommer igennem armtag, bentag, sprint og noget alternativ træning

Fundet i: Svømning > Artikler
2/2