Artikler

Giver Nutella nogen mening i motionssammenhænge?

Er du en af dem, der spiser en Nutella-bolle før, under eller efter motion, så er du nok ikke ene om det. Men spørgsmålet er, kan det noget?

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Derfor skal du stoppe med at ryge så tidligt som muligt

Der er ingen tvivl om, at rygning ikke er sundt. Og det har betydning, hvor hurtig du er til at kvitte cigaretterne.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Sådan kan du bruge tracking til at blive mere aktiv

Tracking er for nogen et rigtig godt redskab til at være mere aktiv, og det er der en række grunde til

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Det får du ud af at følge en vegansk kost

Veganske fødevarer har for alvor vundet indpas på supermarkedets hylder de seneste år. Taber du dig på en vegansk kost? Og er der andre sundhedsmæssige fordele?

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Kan du spise, hvad du har lyst til, og stadig tabe dig?

Vil du gerne af med et par kilo og samtidig spise det, du godt kan li’? Så er ”Tidsbegrænset spisning” måske noget for dig.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Video: 8-minutters effektiv Tabata core-træning

Med den her workout træner du især din core, som er musklerne i og omkring rygsøjlen, lænden, hoften og maven. Du træner også din cardio.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

3 forslag til sunde og nærende mellemmåltider

Sulten melder sig mellem hovedmåltiderne, men hvad skal du spise? Nogle ender i slik- og kageskuffen fordi det er nemt - men ikke nødvendig en smart beslutning.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Video: HIIT workout - 12 minutters træning med høj forbrænding

VoresPuls' 12 minutters HIIT workout giver dig en tårnhøj forbrænding både under og efter træningen.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Derfor øger "HIIT workout" din forbrænding

HIIT workout er kendt for, at du får en rigtig høj forbrænding, hvis laver træningen.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Video: 7-minutters træningsprogram til at blive fit

Prøv vores intensive træning på blot syv minutter. Laver du dem kontinuerligt, vil du komme i bedre form og forbedre dit helbred.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler
1/34