Træning

Træn din core derhjemme: 5 øvelser med billeder

Du kan med fordel supplere din træning med disse yogaøvelser, som har fokus på at træne din core.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Protein efter træning er sjældent nødvendigt

For meget protein kan overbelaste nyrerne, og proteinholdige produkter kan medføre et for højt indtag af kalorier.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Få styr på dit væskeindtag på konkurrencedagen

Bliv meget klogere på, hvordan du skal forholde dig til væskeindtag, inden du skal i gang med en lang og hård fysisk præstation.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Problemer med balancen? Sådan træner du den

Kan du ikke stå på ét ben mere? Så er din balance sikkert ikke, hvad den har været. Men balancesansen kan heldigvis trænes.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

5 yogaøvelser, du kan lave derhjemme

Her får du 5 simple yoga-øvelser, du kan lave derhjemme, og som giver dig bedre velvære.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Styrketræning: 10 CrossFit-øvelser, du kan lave overalt

Her får du 10 CrossFit-øvelser, du kan lave overalt - og som gør dig stærk.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Bloddonor? Så lang tid går der, før kroppen er klar igen

Få svaret på, hvornår din krop er tilbage i topform, efter du har givet blod. Så kan du bedre planlægge din bloddonation og dit næste løb.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Topatlet og mor: 'Sådan kombinerer jeg træning og baby'

Sara Slott Pedersen er Danmarks bedste kvindelige atlet, men hun er også mor. Her deler hun ud af sine erfaringer om hvordan, du kan kombinere motion og mor-rollen.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Overmotionerer jeg? Det skal du passe på

Motion er som udgangspunkt sundt. Men for nogen kan det tage overhånd. Sundhedsekspert Bente Klarlund fortæller om advarselssignalerne og faren ved overtræning i artiklen.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler

Professor: Modermælk giver ikke store muskler

Det giver ikke større muskler at drikke modermælk, når du styrketræner meget, og det kan være farligt. Så klar er svaret fra en professor i børnernæring.

Fundet i: Kost og Sundhed > Artikler
1/8