Billede
Træn din grundform
Foto: Lars Holm Er du begynder, så start med at cykle nogle ture på 20-30 km uden at tænke på puls, intervaller eller hastighed. Bare nyd det.
cykel træning

Cykling: 3 træningsprogrammer til grundtræning

Vil du cykle 3, 4 eller 5 gange om ugen? Find det rette træningsprogram til grundtræning i cykling her!

Begynder i cykling?

Hvis du er nybegynder, så start med at rulle et par ture på mellem 20 og 30 km uden at tænke på intervaller, puls eller hastighed. Bare nyd oplevelsen af luft og natur, mens du vænner dig til din cykel. Læs mere her:

Sådan begynder du på landevejs-cykling

Find flere træningsprogrammer

Er du klar til at tage hul på flere træningsprogrammer?

Find dem her:
Cykling: Følg et målrettet træningsprogram

Træningsprogram med grundtræning

Følg et træningsprogram i cykling og få styr på din grundtræning.

Her får du 3 træningsprogrammer til grundtræning:

3 træningsprogrammer til grundtræning i landevejs-cykling

De er sammensat sådan, at du kan vælge, om du vil cykle 3, 4 eller 5 gange om ugen.

Justér intensitet og varighed

Du kan justere intensitet og varighed på hvert træningsprogram, så det kan bruges som et udgangspunkt, når du vil udvikle dit helt personlige træningsprogram til grundtræning.

Husk opvarmning

I de enkelte træningspas skal du sørge for at varme op: Brug de første 20 minutter til langsomt at øge din intensitet og indlæg nogle korte accelerationer på 30 sekunder med højere intensitet.

FACEBOOK KOMMENTARER


- udfordringer på dit niveau
Format: 20-04-2014

Tilføj din egen event

Du kan nemt og gratis oprette din event og få den vist på vorespuls.dk. Opret event

Senest besvarede spørgsmål

Seneste artikler

Populære artikler