Træningsprogram

Sådan træner du op til at løbe 10 km

Vil du gerne løbe 10 km-distancen, så får du her gode råd og et træningsprogram til det.

Fundet i: Løb > Artikler

Gratis print-ud-træningsprogram: Træn op til 10 km

Gratis 8-ugers træningsprogram til dig, som gerne vil løbe 10 km på en times tid.

Fundet i: Løb > Artikler

Sådan træner du op til et halvmaraton

Skal 2018 være året, hvor du skriver et halvmaraton på CV’et? Her får du løbetrænerens råd til, hvordan du kommer i form.

Fundet i: Løb > Artikler

Sådan tester du dit konkurrencetempo

Det er en god idé at vide, hvor hurtigt du kan løbe, så du undgår at gå kold midt i et løb. I denne artikel får du et forslag til et træningspas, der gør dig mere sikker på dit konkurrencetempo.

Fundet i: Løb > Artikler

Træningspas: Løb hurtigt – også selvom du løber langt

Det kan være en fordel at løbe rigtig hurtigt nogle gange. Også selvom du træner mod længere distancer, hvad enten det er 5 km eller en maraton

Fundet i: Løb > Artikler

Træningspas: Stærk afslutning på løbeturen

Kan du presse dig selv til sidst i et løb? Det handler om at være mentalt stærk og om at træne disponeringen undervejs.

Fundet i: Løb > Artikler

Træningspas: Bliv mere udholdende på 10 km'eren

Vil du træne din udholdenhed og være hurtigere på 10 km? I denne artikel får du løbeekspertens forslag til et træningspas, der lærer dig at bevare overskuddet

Fundet i: Løb > Artikler

Træningspas: Løb en hurtig 5 km’er

Drømmer du om mere fart? Så prøv løbeekspertens forslag til et træningspas, og bliv udfordret til at løbe hurtigere

Fundet i: Løb > Artikler

Derfor er løb IKKE farligt

Griber du løb rigtigt an, havner du med stor sandsynlighed ikke i den nye og foruroligende statistik over nye løbere med skader.

Fundet i: Løb > Artikler

Præstationsevne: Kan du presse dig selv?

Det kan godt være, du har en god kondition, men det er ikke sikkert, du får det optimale ud af den.

Fundet i: Løb > Artikler
1/3