Artikler

Guide til valg af gå-sko - undgå fejlkøb!

Få helt konkrete tips til, hvad du skal kigge efter og hvordan, du bør prøve sko i butikkerne.

Fundet i: Gang > Artikler

Gå-træningsprogram: Træn op på 4 uger til at gå et halvmaraton

I løbet af fire uger træne din krop til at gå et halvamraton eller 21 km på lettest mulige måde for dig.

Fundet i: Gang > Artikler

Gå en tur sammen med hele Danmark i uge 39

Det er WE WALK i uge 39. Der er allerede over 300 gåture fordelt i hele landet. Skal du med?

Fundet i: Gang > Artikler

Du kan arrangere en gåtur i WE WALK-ugen

Hele landet går sammen i uge 39, hvor WE WALK gentager succesen. Alle kan oprette en gåtur i løbet af ugen, og så kan alle dem, der har lyst, gå med.

Fundet i: Gang > Artikler

Sådan planlægger du vandreture med flere deltagere

Få den komplette guide til hvordan, du planlægger en vandretur.

Fundet i: Gang > Artikler

Gå-træningsprogram: Til dig der vil gå lidt hver dag

Målet er blot at få gået lidt hver dag, forbedre din teknik og få mere velvære gennem motion. Du får hver uge en mail med dit ugeprogram og det varer fire uger

Fundet i: Gang > Artikler

Derfor er det fedt at gå en tur alene

En gåtur alene kan faktisk rigtig meget. Derfor giver vi dig lidt input til, hvad du kan fokusere på, hvis du går en tur alene.

Fundet i: Gang > Artikler

Gå-træningsprogram: Bliv fit på 4 uger til at gå 10 km

Tilmeld dig VoresPuls’ gratis gå-træningsprogram, hvor du hver uge får en mail med dit ugeprogram. Målet er at gå 10 km uden besvær.

Fundet i: Gang > Artikler

Gang for seniorer: Fokuser på teknikken og undgå fald

Med alderen bliver mange mere forsigtige, når de går. Et fald kan betyde brækkede lemmer. Derfor kan det være en fordel at have fokus på bestemte aspekter i din gang.

Fundet i: Gang > Artikler

5 gode gå-råd: Variér din gang og udskyd trætheden

Når du går langt, kan du undgå at blive træt og slidt ved at variere de enkelte dele af gåbevægelsen. Skift fx gear ved at sætte hårdere af i underlaget.

Fundet i: Gang > Artikler
1/5