Billede
Få motivation!
Foto: DGI Træningsprogrammet fører dig sikkert gennem de første 10 uger på mountainbike
Kom i gang

MTB: Gratis trænings-program hver uge på mail

Meld dig til vorespuls.dk’s træningsprogram og få en mail hver fredag i 10 uger med næste uges træning. Mål: At du kan cykle 2,5 time i træk.

Læs mere og tilmeld dig

MTB: 10 ugers træningsprogram

Hvem står bag?

Træningsprogrammet er udarbejdet af Sune Steiniche Kjær, der er DGI-landinstruktør i MTB.

Vi er i gang med at opdatere vores træningsprogrammer, og de er derfor ikke tilgængelige i øjeblikket. Vi satser på at have dem klar igen i uge 43.

Mountainbike er sjovt. Der er fart på, spænding og udfordringer, og du får masser af træning og frisk luft.

Med vorespuls’ gratis træningsprogram, som du får tilsendt en gang om ugen på en mail, udvikler du dig stille og roligt.

Efter 10 uger kan du køre mountainbike i 2,5 time i træk, og du har forbedret din tekniske bevidsthed og din kondition.

Få en god vane

Træningsprogrammet er bygget op, så det styrker din grundkondition og giver dig en sund vane.

Du forbedrer dig i et roligt tempo, så kroppen kan følge med, og programmet bliver ikke så hårdt, at du mister motivationen og giver op.

Få en mail hver fredag

Tilmelder du dig træningsprogrammet, vil du hver fredag modtage en mail med dit program for den kommende uge, gode råd, vejledning og inspiration.

Se test og video af de bedste MTB-ruter i hele Danmark: MTB ruter

FACEBOOK KOMMENTARER


- udfordringer på dit niveau
Format: 20-09-2018

Tilføj din egen event

Det er i øjeblikket ikke muligt at oprette events på vorespuls.dk, men vi forventer at være klar igen i uge 40.

Senest besvarede spørgsmål

Seneste artikler

Populære artikler