Billede
Hurtigere på cykel
Foto: Colourbox Med et træningsprogram sætter du din cykling i system, og så er du mere sikker på at opnå de ønskede resultater.

Cykling: Følg et træningsprogram

Vil du køre langt, hurtigt eller tabe dig? Følg et målrettet træningsprogram i cykling - her er 4!

Træningsprogram på ugentlige mails

Kunne du tænke dig at få tilsendt et træningsprogram med næste uges træning hver fredag på en mail?

Så tilmeld dig vorespuls.dk's gratis mail-træningsprogram til landevejscykling:

10 ugers træningsprogram for let øvede

Sæt mål med et træningsprogram

Har du et bestemt mål med din træning, f.eks. at tabe dig, så er det en god ide at følge et træningsprogram.

Med et træningsprogram i cykling kan du hurtigt se, at du udvikler dig i den rigtige retning. Det giver motivation.

Husk at notere dine forbedringer med jævne mellemrum, så du senere kan se, hvor meget bedre du er blevet. Du kan evt. gøre det i vorespuls.dk’s ruteopmåler, hvor du kan opmåle og gemme din rute.

4 træningsprogrammer med særligt formål

Vorespuls.dk’s ekspert i cykling, Henrik Andersen, har sammensat 4 træningsprogrammer i cykling med hvert sit formål:

Cykling: Træningsprogram, hvis du vil tabe dig

Cykling: Træningsprogram, hvis du vil køre cykelløb

Cykling: Træningsprogram til og fra arbejde

Cykling: Træningsprogram, hvis du vil cykle langt

3 træningsprogrammer til grundtræning på cykel

Få styr på din grundtræning på cykel med et træningsprogram.

Uanset om du vil træne 3, 4 eller 5 gange om ugen i cykling, kan du finde et træningsprogram her, som passer til dig.

Cykling: 3 træningsprogrammer til grundtræning

FACEBOOK KOMMENTARER


- udfordringer på dit niveau
Format: 18-08-2017

Tilføj din egen event

Du kan nemt og gratis oprette din event og få den vist på vorespuls.dk. Opret event

Senest besvarede spørgsmål

Seneste artikler

Populære artikler