Hvorfor taber jeg mig ikke?

8uger siden stoppede jeg med at ryge,begyndte samtidig at løbe 4km hver anden dag,løber nu 5 km hver anden dag. vejede 95kg vejer nu 98kg,hvorfor taber jeg mig ikke

Stillet af Brian Hansen ons, 2012-08-29 15:36 Svar

3 svar:

Ved at begynde at løbe får du mere blod og flere muskler - det vejer også. Prøv evt. at måle dig med et cm-målebånd, og se om du ikke taber cm omkring maven. Husk også at se på din kost.
Når man stopper med at ryge, så falder forbrændingen også - den kommer i et naturligt leje - så summasummarum, kan det være at du ikke kan se noget, når du stiger på vægten, men du kan garanteret se en ændring, hvis du måler dig. Og husk ting tager tid.... held og lykke :-) og fortsat god træning.

Bente Engelsbæk 4 år 47 uger 2 timer 19 minutter 1 sek

Hej Brian, - kan kun tilslutte mig Bentes glimrende svar - måske kan du også få et par tip i denne her artikel.
Held og lykke med det :-)
Jonna, vorespuls.dk

Link: http://vorespuls.dk/artikel/kostraad-saadan-opnaar-vaegttab-traening

Jonna Toft Webredaktør, vorespuls.dk 2010-2013 4 år 46 uger 6 dage 18 timer 8 minutter Bedste svar Cykling (1) Kajak (1) Løb (1)

Hej Brian
Løb intervalløb.
Vil foreslå 10-20-30 som du kan læse om på denne site.
Kroppen vender sig hurtigt til dine løbevaner og tilpasser sig så den skal bruge så lidt energi som muligt. Den skal overraskes. Det kan du gøre ved at variere dine løbevaner. Ændre terræn, ruter, hastighed, stigninger og varighed. Tænk i tiden når du løber i stedet for hvor langt du løber.
Søvn og kost har ligeledes en vigtig rolle. Sov min. 7-8 timer. Spis varieret og fedtfattigt. Undgå alkohol og sukkerholdige drikke. Drik mælk efter løbeturen. Det er med til at styrke knoglerne som den første tid bliver svagere.
Kombiner evt. med cykelture, spinning, styrketræning, svømning.
Træn centermuskulaturen, mave og rygøvelser, "træstammen" samt smidighed i hoftebøjerne og bækkenet.
Go´træning
Bo

bo juul andersen 4 år 46 uger 6 dage 4 timer 8 minutter

Dit svar

Log ind - så kan du skrive et svar.