Dårlige tider

Om min situation: i juli 2010 levede jeg livet som de fleste andre unge, med fast food flere gange om dagen, byture de fleste weekender og masser af timer foran computeren. Det ændrede sig i august da jeg startede som værnepligtig i hæren. Jeg fandt hurtigt ud af jeg havde potentiale for ledelse og var stærkt motiveret af en anerledes hverdag. Jeg besluttede derfor at jeg vil være officer.

Jeg ændrede fra den ene dag til den anden, fuldstændig min livsstil. Jeg spiser sundt, drikker yderst sjældent og dyrker en masse motion.

Træning: Jeg løber 3-4 gange i ugen. En tur i højt tempo på 5-6 km, en tur på 10-12 km og 1-2 interval/hastigheds træning. Nogle gange skifter jeg også en af hastigheds træning ud med et Cross løb, for at få noget afveksling og for at overraske kroppen. Der ud over træner jeg fitness 5-6 gange i ugen, primært med fokus på coren.

Problem: I starten forbedrede jeg mig meget og kunne både løbe længere og hurtigere for hver uge der gik. Desværre går det nu den modsatte vej. på et tidspunkt var mine omgangs tider (tid per kilometer) på de korte tempo ture, omkring 4 min. Det bliver nu igen dårligere og dårligere, og tiderne ligger nu omkring 4 min. og 30 sekunder.

Spørgsmål: Hvad kan jeg gøre for ikke tabe yderligere tid, men i stedet kæmpe mig tilbage i den positive retning?

Stillet af Kasper Sørensen lør, 2012-04-14 15:07 Svar

Ingen svar - endnu!

Ingen brugere har svaret på dette spørgsmål - endnu. Måske kan du svare?

Dit svar

Log ind - så kan du skrive et svar.