14 dages gratis træning giver problemer

Jeg har meldt mig til 14 dages gratis "træning". Jeg kan logge ind, men kan ikke gå ind og se programmet eller gennemfør træningen ? Har I fejl på databasen eller er det min computer?

Stillet af Anne Borges-Michaelsen tor, 2012-06-28 10:25 Svar

3 svar:

Hej Anne
Vi har desværre konstateret nogle fejl mellem vorespuls.dk og vores samarbejdespartner.
Jeg vil derfor bede dig, og andre som oplever det samme om at sende mig en mail med dit brugernavn samt adgangskode (den kan du blot ændre når du hører fra mig igen).
Skriv til mette.madsen@dgi.dk

Mange hilsner
Mette Madsen - projektleder på vorespuls.dk

Mette Madsen Projektleder, vorespuls.dk 6 år 12 uger 5 timer 6 minutter 4 sekunder Bedste svar Cykling (1) Løb (1)

Hej Mette.
Når det fungerer igen, kan man så starte forfra på sit 14 dages program?
/Anne :)

Anne Borges-Michaelsen 6 år 10 uger 3 dage 21 timer 39 minutter

Hej Anne
Det kan du - og det skulle virke :-)
God fornøjelse
Mange hilsner
Mette

Mette Madsen Projektleder, vorespuls.dk 6 år 5 uger 4 dage 8 timer 45 minutter Bedste svar Cykling (1) Løb (1)

Dit svar

Log ind - så kan du skrive et svar.