• Cykling
  • MTB

Kost og træning – Optimer din cykelform

Sted Scala Fitness, ernbanegade 9, 4700 Næstved
Starttidspunkt Onsdag 7. februar 2018, kl. 19:00
Sluttidspunkt Onsdag 7. februar 2018, kl. 21:00
Niveau
Begynder, Let øvede, Øvede
Klik her for at se beskrivelse af niveauer
?
Motionsform
Cykling, MTB
Kategori
Træning, Kurser, Andre oplevelser
Pris
Kr. 99,00
Pr. person
Kr. 149,00
DGI-medlem
Tilmeldingsfrist 29. januar 2018, kl. 23:59
Som idrætsudøver er det vigtigt at vide hvad, hvor meget og hvornår man skal spise for at kunne få det bedste udbytte af sin træning og levere den bedste præstation.
Kontakt
Frank Høj
Telefon: 30349866

Dit behov for næringsstoffer er bestemt ud fra, hvor meget du træner, træningsintensitet, alder, køn, vægt og din kropssammensætning. Forkert eller utilstrækkelig tilførsel af energi kan blandt andet medføre nedsat præstationsevne, muskelnedbrydning, dårligere restitution samt større risiko for skader og sygdom.

I løbet af de to timer vil vi bl.a. komme ind på, hvilken kost der giver en bedre grundform, væskebehov, konkurrencekost (før, under og efter) samt brug af kosttilskud.

Vores underviser Katrine er uddannet Cand. Scient. i Idræt og Sundhed, og derudover har en bachelor i ernæring og fysisk aktivitet. Katrine har arbejdet med sportsernæring de sidste syv år, hvor hun har rådgivet alt fra motionister til den absolutte elite indenfor bl.a. cykling, ishockey og atletik (bl.a. Aimhigh, Team Danmark, Holte MTB Klub).

FACEBOOK KOMMENTARER

- udfordringer på dit niveau
Format: 23-07-2018