Billede
Bliv dus med vandet
Foto: Colourbox Et træningsprogram giver motivation.
Svøm dig i form

Gratis svømme-program hver uge på mail

Vil du forbedre din svømning? Meld dig til vorespuls.dk’ træningsprogram for begyndere og få en mail hver fredag i 12 uger med instruktion.

Læs mere og tilmeld dig

Som en fisk i vandet – dit svømmeprogram

Hvem står bag?

Træningsprogrammet er udarbejdet af Steen Bjørn Pedersen, som er DGI-instruktør i svømning.

Hvis du gerne vil blive en bedre svømmer, kan du gribe muligheden med vorespuls.dk’s træningsprogram i svømning.

Programmet er udviklet til begyndere, og du kan udvikle din stil, din svømmeteknik og din udholdenhed i vandet.

Bedre grundkondition

Forløbet på 12 uger tager dig roligt og sikkert mod dine mål. Du vil opnå en bedre grundkondition og blive dus med vandet.

Desuden får du en god vane: At svømme regelmæssigt.

Du vil hurtigt opdage, at du forbedrer dig støt, og at du bliver en bedre og mere sikker svømmer. Når du når til den 12. uge, skal du måle dine fremskridt og teste dig selv.

Mål: At du kan

  • svømme uafbrudt i en time, eller
  • svømme 1.500 m uden pause
  • sætte dine egne mål – og ved, hvordan du skal nå dem.

En mail hver fredag

Tilmelder du dig træningsprogrammet i svømning, vil du hver fredag i 12 uger modtage en mail med dit program for den kommende uge, gode råd, vejledning og inspiration.

FACEBOOK KOMMENTARER


- udfordringer på dit niveau
Format: 25-10-2014

Tilføj din egen event

Du kan nemt og gratis oprette din event og få den vist på vorespuls.dk. Opret event

Senest besvarede spørgsmål

Seneste artikler

Populære artikler